PERJUANGAN SERTA MOTTO KAMI
KE ARAH KAMPUNG BERKEBAJIKAN
.... KAMI DI JKKK PADANG JAWA PETALING AKAN TERUS BERUSAHA MEMPERBAIKI TARAF KAMPUNG INI SAMADA DARI SEGI KEHIDUPAN, EKONOMI, PEMBANGUNAN SOSIAL, KEBAJIKAN, JUGA PEMBANGUNAN INSANIAH SERTA AGAMA INSYA ALLAH...MARILAH SAMA SAMA MEMBANTU JIHAD KAMI..

.

MH370

MH370

Selasa, 11 Mac 2014

PROGRAM KEBAJIKAN DAN ZIARAH






Rabu 5hb Mac 2014 - JKKK Padang Jawa Petaling dengan kerjasama Dewan Muslimat Shah Alam telah mengadakan program Kebajikan dan ziarah bersama Dewan Muslimat PAS Shah Alam. Antara yang sempat kami ziarahi termasuklah Sdra Pak Yaacob - beliau merupakan bekas AJK Biro Keselamatan dan kini uzur sakit sendi lutut. Juga Puan Saerah di Jalan Tegas yang sedang uzur akibat terjatuh.


Seterusnya rumah Tn Hj Husin di jalan Sekolah yang juga sedang uzur dan tiada berkemampuan untuk bergerak tanpa kerusi roda. Antara rumah rumah lain yang sempat juga kami ziarahi serta memberi sedikit bantuan dalam bentuk barangan keperluan seharian termasuklah rumah Kak Teh di Lorong Sri Aman yang sedang menderita Sakit Barah / rumah Kak nah di Jalan Besar yang baru sahaja kehilangan suami yang meninggal serta Rumah Sarjan Mat Zain yang juga sedang uzur sakit jantung.



Semuga mereka semua beroleh kesembuhan serta keberkatan hisup oleh Allah swt serta dapat sembuh Insya Allah. Doa kami mengiringi untuk mereka semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan